måndag 9 september 2013

Tjäna pengar med Digital Generation? Funkar det?

Hittade till en hemsida som heter Digital Generation efter att ha läst runt lite på diverse sajter och bestämde mig för att prova på.

Vad är Digital Generation?
Digital Generation bygger på att man låna ut en del av sitt datorkapacitet för en summa som till och början är 1 $ per dygn, utan att behöva investera något själv.

För att bli medlem så behöver man registerar sig på deras hemsida, du behöver även ett mobilnummer eftersom för att bli veriferad måste knappa in ditt nummer för att få ett sms med en kod. (står tydligt på hemsidan)

När du är medlem så installerar du ett program som helt enkelt tar några % av din datorkapacitet.


Så här ser programmet ut och det kör av sig själv i bakgrunden utan att egentligen ställa till med besvär, det går till och med ändra hur mycket kapacitet den ska ta.
Jag kör mitt program så fort jag har min dator igång, försöker få in så många timmar av dygnets timmar.

Hur mycket kan man tjäna då?
Det beror på hur mycket tid och hur många "trådar" du har.
Det hela sammanfattas bra nedanför här, första månaden är gratis vilket gör att du kan tjäna 30 $ helt riskfritt utan att investera några pengar alls, något som jag rekomenderar om man är osäker.















Bestämmer du dig för att sen fortsätta så betalar du 50 Dollar för en tråd som gäller 1 år.

Har precis själv kört igång och har sen igår tjänat in lite mer än 1 dollar.






Jag kommer ge det hela en chans i 30 dagar för att sen utvärdera.
Vill du också testa på? Registerar dig här

Du får gärna återkomma med dina åsikter om Digital Generation.
Jag kommer att uppdatera efterhand hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar