söndag 8 september 2013

Då är det dags! Vägen till miljonen!

Nu är det dags! Drar igång bloggen där jag kommer dokumentera hur det går för mig att tjäna pengar på olika internet relaterade saker. Har redan hunnit dra igång vissa projekt och kommer löpande redovisa hur det går. 

Jag tror på långsiktighet när det gäller ens tänkande, visst går det att tjäna snabba pengar men då jag är ute efter att stabilt bygga upp inkomsterna så kommer jag att tänka långsiktigt. 

Mitt första delmål är att den 31 december 2013 har tjänat in 10,000 kronor på internet relaterade projekt. 
Jag kommer prova ALLT, för att bygga upp en erfarenhetsbank men även för att ge er råd till vad som är bra och mindra bra där ute. 

Har du några tips så är du alltid välkommen att höra av dig på InternetInvesteringar (at) gmail.com

Mvh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar