söndag 21 december 2014

I am back! Dags att fortsätta resan. Vi börjar med Qassa.

Dags att försöka ta tag i drömmen att nå miljonen genom att försöka fixa pengar på internet. 
Förutom att testa på olika sorters "program" på internet så handlar jag även med aktier. 

Jag ser dessutom att Money Miljonär har bytt namn och blivit internationellt, vilket jag tror är bra för att kunna nå en bredare publik. Så många är vi inte i Sverige. 

Det nya namnet man använder sig av är Qassa och efter att för första gången på länge loggade in så har jag dryga 1 miljon poäng. 


Alltså 117 kronor som jag knappt gjort någonting för. Enkla pengar. 
Precis som tidigare så kan man tjäna poäng/pengar på köpa genom Qassa. T.ex. på Netonnet, eller göra som jag klicka på epost lite då och då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar